به هر حال

دل‌خوشی‌های نمی‌دونم چند کلمه‌ای.

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

سلام.‌ 



دیروز با دوستم رفتیم بیرون سراغ برادرش. هوا تقریبا داشت تاریک می‌شد. دوستم سرعت داشت و یه قسمت از جاده پر از آب بود.
نمی‌دونم فشار قرنطینه، خوشحالیِ در جوارِ دوست بودن یا  به چه دلیلی بود که وقتی آب پاشید اطراف ماشین، به جای «اَکه هی» گفتن؛ در کمال ناباوری گفتم: «Wow»
و این ما بودیم که تا شب داشتیم به طرز واکنش نشون دادن من می‌خندیدیم.

دوستم می‌گفت: چون مسیر کمی طولانی بوده و رفتیم تو آب یه لحظه حس کردی شماله. :))
گفتم: حتما ترمینال به اون‌طرف می‌شه سواحل مدیترانه؟ هاوایی؟ آبشار نیاگارا؟ چه می‌دونم  جاهایی که مثال می‌زنیم اما اصلا نمی‌دونیم چه حسی‌ن؟ 


چون اسم چالش جدیده‌ی رادیو بلاگی‌ها
دل‌خوشی‌های صد کلمه‌ای بود.
و 
چون دیروز فهمیدم فامیلی دوستِ برادرِ دوستم دلخوشیه.
 در این چالش شرکت کردم.
واقعاً فکر کن فامیلی‌ت دلخوشی باشه. هر کی بپرسه خودتون رو معرفی کنید. می‌گی: دلخوشی هستم.
یا مثلاً:  دل‌خوشی کجایی؟ دل‌خوشی بیا. دلخوشی کِی بزرگ می‌شی؟ دل‌خوشی پاسخ بده. 

  

  • فاطمه .‌‌

نظرات (۷)

قشنگ بود. مخصوصا بخشی که درباره فامیلی دلخوشی گفتی:) 

پاسخ:
ممنون. شما قشنگ خوندی. :) 

یا وقتی استاد میگه دلخوشی جواب بده، کجا رفتی؟ :دی

انقدر دلم برای خیابون‌ها تنگ شده که اصلا بیرون از خونه مدینه‌ی فاضله است این روزها انگار :))

پاسخ:
:)) کلاسا آنلاینه، پشت مانیتور چرت می‌زنه.  
مدینه فاضله‌مون شده الشارع. :)
 من چند  پیش که یه مسیری رو پیاده رفتم سه روز پاهام درد می‌کرد واقعا. باید  هر روز چند دور خانه‌نوردی داشته باشیم که پاهامون از انجام وظیفه‌شون تعجب نکنند. 

  • بانوچـه ⠀
  • یا مثلا دل‌خوشی ِ یکی دل‌خوشی باشه.

    پاسخ:
    بله. مثال خوبیه. :) 
  • علیـــــ ََ
  • خلاقیتی که اجداد بعضیا توی انتخاب فامیل داشتن قابل ستایشه!

    پاسخ:
    اجداد منم خلاقیت داشتن. اما فقط خلاقیت بعضی‌ها قابل ستایشه. 😅😅

    دوست برادر دوستت:) یعنی ممکنه ما هم سوژه‌‌ی دوست خواهر و برادر دوستامون شده باشیم تا حالا؟:)))

    پاسخ:
     آره خیلی ممکنه. :))) 
    دارم فکر می‌کنم چطور ممکنه من سوژه برادرت بشم. :/ :))

    چه فامیلی باحالی داشته انصافا :)

    پاسخ:
    بههه. ببینین کی این جاست. خوش اومدی. :`) 

    آره واقعا. بعضی‌ها فامیلی‌های باحالی دارن. ؛) 

    سلام چرا دیگه نمی‌نویسی؟

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی